Alumni Info

Name:
Address:
Email Address:
Batch:
Course (Civil / Electrical / Mechanical):
HP Number:

Create a web form here
Share |

Saturday, February 21, 2009

Laporan Majlis PERASMIAN Persatuan Bekas Pelajar Sek.Men.Tek.GERIK.

Alhamdulillah dan Memanjatkan kesyukuran kepada Allah swt..

Bertempat di sebuah hotel baru yang telah digunakan untuk majlis Jubli Emas yang lalu. Satu lagi sejarah telah dicipta yakni majlis pelancaran Persatuan Bekas Pelajar SEMETRIK. Majlis yang telah dirangka hampir 3 bulan yang lalu, telah berjaya dengan gemilang dan terbilang dengan dihadiri hampir 50 orang mantan pengetua,penolong kanan dan mantan pelajar SEMETRIK dari semua batch (dari batch 1-batch 8). Majlis dimulakan sekitar jam 8.30 malam setelah menanti kehadiran mantan-mantan guru sekolah Men Teknik Gerik yakni En.Sopian Bahauddin, En.Yahya, En.Abd Rahim Samsuddin, EN Junit Mohd Khalil, En Mustaza, En.Radhuan, En.Tarmizi.

Majlis juga telah dimeriahkan dengan semua bekas pelajar SEMETRIK seperti dari batch pertam Mohd Aswad, Suhaimi (AKA mentol), Hazizi (AKA GG), Haikal , Mohd Hafiz (mat Ayor), Austin, Haslina, Madihah, Ardina, Syazrin, Syuhada (jong), Zulkifli Misran, mohd Hafiz (AFEX), Mastina, Ehsan, dan ramai lagi. Masing telah memeriahkan dengan majlis dengan fesyen yang penuh bergaya dan menawan sempena menyambut ulangtahun SEMETRIK ke-9 tahun.

Majlis dimulakan dengan ucapan alua-aluan oleh pengerusi Majlis yang di"host"kan oleh Mohd Najib Yahaya dan Anul Shuhada yang kedua-duanya sedodon dengan pakaian bertemakan batik dan kebaya merah yang sungguh menanawan dan tertarik..smbg..akan dtg..
Berikut gambar-gambar sepanjang majlis tersebut:

4 comments:

MaiHani said...

salam..kepada pengasas blog ni diharapkan anda segera mengupload gambar2 sepanjang majlis reunion berkenaan...jelesnya ku tak dapat pergi..atas tuntutan kesibukan di sini..diharapkan dapat menyertai majlis reunion ni di penganjuran akan datang..all the best..tahniah..

EjdeeJasmi said...

wah syoknye..sorry tak dpt join..ruginyeee...lain kali insyallah akan join...

ALUMNI_SEMETRIK said...

Insyallah kami akan mengupload sebanyak mungkin gmbr menarik sepanjnag prog tersebut.

Moderator

YNA said...

hi... mlm tu mmg syok.. tp dlm syok2 pn ader gak yg xsyok nyer.. yg xsyoknye tang mknn.. pd org yg kuat mkn mcm aku.. mmg kecewa gler arr.. xcited nak mkn kat hotel bru, skali tgok.. alamak! nenek aku msk lg sedap.. crius weh.. xsedap.. sory la.. aku ni mmg jenis yg btrus terang.... anyway aku enjoy gak coz dpt jmpa kwn lma.. especially.. abg sham.. tett.. hahaha.. gurau jer.. jgn amik ati erk?? thanx a lot..