Alumni Info

Name:
Address:
Email Address:
Batch:
Course (Civil / Electrical / Mechanical):
HP Number:

Create a web form here
Share |

Tuesday, January 3, 2012

Artikel Autobiografi Bekas Pelajar-Pelajar SEMETRIK yang telah berkerjaya.


Assalamualaikum,

Sebagai satu elemen kesegaran bagi blog Alumni Semetrik untuk tahun 2012. Kami pihak admin akan menulis artikel autobiografi bekas pelajar-pelajar Semetrik. Tema artikel akan lebih berkisar kepada kerjaya semasa Semetrikian dan nasihat-nasihat untuk adik-adik yang masih menuntut di sekolah.Setakat ini kita telah mengenalpasti beberapa kerjaya yang boleh menjadi aspirasi buat adik-adik.

Kerjaya-kerjaya tersebut seperti doktor, jurutera, juruteknik, guru, juruterbang, pensyarah, askar, bussinesman, kakitangan awam, jurutera kapalterbang, mekanik, kaunselor, dan berbagai lagi.Namun kami pihak alumni masih menerima idea-idea bernas dari kalangan semetrikian untuk terus menyegarkan blog ini.

Kami sentiasa berusaha untuk memberi maklumat yang terkini buat teman-teman sekalian. Anda bolehlah meng"email"kan idea bernas anda ke alamat pengurusan alumni di alumni_semetrik@yahoo.com.



Akhir kata, kami amat berterima kasih di atas sokongan anda selama ini dalam memajukan persatuan ALUMNI SEMETRIK. Tanpa anda kami tidak mampu sampai ke tahap ini.Terima Kasih.Admin Blog SEMETRIK.

No comments: