Alumni Info

Name:
Address:
Email Address:
Batch:
Course (Civil / Electrical / Mechanical):
HP Number:

Create a web form here
Share |

Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru 2012!!

Assalamualaikum,

Hari Guru menjelma lagi pada tanggal 16 Mei 2012, kami dari meja administrasi Blog Alumni SEMETRIK ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU buat seluruh warga pendidik Sek,Men Teknik Gerik. Selain itu, kami juga ingin mengucapkan UCAPAN HARI GURU buat bekas pelajar SEMETRIK yang telah menceburi bidang perguruan. Pelbagai cabaran dan rintangan yang dihadapi oleh warga pendidik di alaf Millenium ini, namun kami amat berharap agar kalian akan terus tidak jemu dalam mendidik anak-anak bangsa/Islam dalam menghadapi cabaran di masa akan datang.

Cikgu,

Tanpa kalian sesungguhnya kami tidak berada dimana kami berada sekarang dan tanpa kalian juga kami tidak dapat meraih apa yang kami kecapi sekarang. Terima kasih buat cikgu-cikgu yang telah mendidik kami sehingga menjadi manusia yang berguna untuk agama. Tiada nilai yang dapat membalas jasa baik kalian dalam mendidik kami, tidaknya jemu dalam memarahi kami serta tidaknya jemu dalam meluangkan masa untuk memahamkan kami yang serba lemah ini.

Cikgu,

Kami mendoakan agar kalian terus istiqamah dalam mendidik dan terus diberi kekuatan dan kesihatan untuk meneruskan usaha murni ini. Kami amat menyayangi kalian sebagaimana kami mengasihi bonda dan ayahanda kami. Sesungguhnya kalian telah melakukan satu usaha murni dan kami doakan agar ianya dibalas kelak oleh Allah swt di akhirat. Akhir kata, SELAMAT HARI GURU 2012, terima kasih CIKGU!!!


Sekian,
Admin Blog.

No comments: