Alumni Info

Name:
Address:
Email Address:
Batch:
Course (Civil / Electrical / Mechanical):
HP Number:

Create a web form here
Share |

Wednesday, March 4, 2009

Rakan rakan sekitar Lembah Klang

Assalamualaikum,
Tertarik dengan cerita-YDP alumni, disini saya juga ingin berkongsi cerita pertemuan bersama rakan alumni semetrik 1st batch di sekitar lembah klang yang jumlah hampir menjangkaui 30 orang lebih.

Pertemuan-pertemuan yang dirancang dan secara tidak sengaja ini sedikit sebanyak telah dapat mengeratkan lagi ukuwah dan persahabatan. Setelah tamat pengajian dan bekerja ,saya menetap di rumah sewa Pandan Indah bersama rakan alumni Hafiz Ahmad (Apit PKA). Teringat pada bulan Puasa 2007, yang mana bekas pelajar PKE seperti Nieza, Hanis, Teh (Abby),Along (sarah), Addy (bola)Berbuka bersama di kampung pandan dan lepak hingga sahur di Bangi.

Setelah setahun bekerja di Lembah Klang, saya baru berkesempatan bertemu rakan baik semasa di semetrik iaitu saudara Halim(PKE). Pertemuan Di NZ Wangsa Maju itu membuatkan kami membuka cerita lama. Termasuk pertemuan dengan Aini Hamimah(keramat), Ijad & Imirah(Shah Alam), Hairul Azhar (Jaa) (study di Uitm), Yati (katun) (Bukit Jalil),Hermilia (Amy)(kajang),Ci-are(ketika kenduri Ida KL).
Sebelum ini ramai juga rakan2 menetap sekitar Lembah Klang seperti Sham(PKA)(praktikal 1tahun di KL) , Afex (PKE)(Kursus TNB Bangsar),Hafiz Ahmad (PKA),Unna (PKA),Eddy Zhafri (PKA) dan Boyer(PKE) (Waktu mereka study di Uitm),Mastiena (PKE)(UKM).Alhamdulillah, berkesempatan berjumpa dengan semua.

Dalam mencari rakan-rakan yang ada disekitar lembah klang, Pertemuan secara tidak sengaja dengan rakan alumni seperti suhana(PKE) di JKR KL, Suhada Jaafar (sue)(PKE)dan Bun(PKM) Di Uptown Danau Kota, Shahrul (PKE) di Bandar Kinrara, Own (PKA) di Gym Rakyat kampung Pandan menambah lagi keyakinan bahawa begitu ramai lagi rakan alumni disini.

Insyallah, Jika ada kesempatan dan kelapangan waktu dapat bertemu rakan alumni seperti ucop (kelana Jaya),Kabir(Unikl),Pecutan(UM), Rambo(Setapak),Kamil(Akah) (PLUS bt3),Fizah Rostam (Cheras),Moon (Maxis,KLCC),Sham (bob)(keramat),Madihah (proton shah alam),Muhallimah( im) (shah alam),Zulkefli misran(Zul).Ada ramai lagi yang mana tertinggal,tapi dah jumpa time alumni,kira ok le tu. Mana Rakan2 yang ada di Area2 sini. Boleh inform, Biar ramai kawan.


Walaubagaimanapun, saya pasti masih ramai ingin mencari Sahabat kita,Tarmizi (mizi) bekas ketua kelas PKE2. Dengar cerita bekerja di Kajang, last contact pada tahun 2004 & last jumpa pada 2002. Sesiapa ada info mengenai mizi, Pls inform..
Assalamualaikum.

MOHD ALHAFIZ BIN ABDULLAH
4&5 PKE2 2000-2001

1 comment:

zulkhairi _ azreen said...

yeah... aku dah dapat jumpe ramai rakan seperjuanganku dulu.. tapi semuanya di alam maya... n aku adalah mohd zulkhairi dari Klang..