Alumni Info

Name:
Address:
Email Address:
Batch:
Course (Civil / Electrical / Mechanical):
HP Number:

Create a web form here
Share |

Friday, August 19, 2011

Iftar Bersama Alumni Semetrik- Syuen Hotel, Ipoh

Assalamualaikum dan Selamat Berpuasa..

Posting Kali ini dibuat Sempena Majlis Bebuka Puasa (Iftar) Bersama Alumni Semetrik yang menetap disekitar Perak. Terima Kasih yang datang dari Gerik, Taiping dan daerah-daerah didalam Perak.

Alhamdulillah, Majlis Iftar ini berjaya berjalan dengan lancar dengan kerjasama alumni daripada 1st Batch. Pada 17 Ogos atau 17 Ramadhan bertempat di Syuen Hotel, Ipoh, semua rakan-rakan Alumni berjaya menghadiri majlis ini. Cadangan mengadakan Iftar ni timbul hasil permintaan ramai daripada Alumni 1st Batch yang tidak dapat turut serta pada Iftar yang telah dijalankan pada 6 Ogos lepas. Terima kasih kepada Jafni Haron kerana banyak menyumbang tenaga dari segi promosi dan tempahan.

Akhirnya 20 orang Alumni Serta yang berpasangan hadir, dan terima kasih diucapkan juga kepada Bekas Penolong Kanan Semetrik, Cikgu Azmi Abdul Rahman yang sudi meluangkan masa bersama pada majlis tersebut. Pada masa yang sama, pihak alumni telah membuat kejutan dengan menyediakan kek harijadi sempena ulang tahun kelahiran Jafni Haron yang jatuh pada hari tersebut.


Alumni yang hadir pada majlis Iftar di Syuen Hotel, Ipoh

Bertanya khabar setelah sekian lama tidak ketemu

Cikgu Azmi rancak berbual bersama Zaffan Sulaiman

Masing-masing bercerita tentang pengalaman di Semetrik

Masing-masing bercerita tentang pengalaman di Semetrik


Kejutan kepada Jafni Haron sempena hari lahir beliau

Bagi alumni dari batch-batch lain, jika ada yang ingin berkongsi pengalaman tentang Iftar atau sebarang majlis yang telah dilakukan dan dimuatkan dalam blog Alumni, boleh lah menghubungi Hisyam Jusoh di Facebook.

No comments: