Alumni Info

Name:
Address:
Email Address:
Batch:
Course (Civil / Electrical / Mechanical):
HP Number:

Create a web form here
Share |

Tuesday, November 15, 2011

Tahniah Buat Moon (Batch 1) dan Aidil (Batch 2)


Assalamualaikum..

Andai jodoh tidak ke mana, itulah yang dapat diungkapkan dengan perkahwinan Moon dan Aidil. Kedua-duanya adalah ex-semetrikian dari dua batch yang berbeza yakni dari Batch 1 dan Batch 2. Bibit perkenalan dari SEMETRIK membuahkan hasil hingga ke jinjang pelamin dan ini merupakan satu kenangan yang sukar digambarkan. Jika di kenang kembali kedua-duanya adalah pengawas Sekolah Teknik Gerik dari dua era yang berbeza.

Namun andai cinta sudah bertaut, ianya tidak akan ke mana dan inilah yang dibuktikan oleh Moon dan Aidil. Kekuatan cinta mereka dari zaman sekolah berakhir dijinjang pelamin biarpun kedua-duanya telah meninggalkan SEMETRIK lebih dari 10 tahun !! Satu angka yang lama untuk membentuk satu ikatan yang kukuh. Kami dari Alumni SEMETRIK mengucapkan selamat ber"honeymoon" dan informasi daripada paparazi, mereka akan bertolak ke Bali, Indonesia.

Penulis sendiri boleh pernah sampai ke Bali, dapat digambarkan keindahan dan keromantikan Bali. Bali sering menjadi destinasi sweet-sweet couple. Kami doakan agar kalian selamat pergi dan pulang dan dapat mendirikan keluarga mithali..amin.

Admin Blog.

No comments: